Известие

Collapse
No announcement yet.

нов живот

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
    Смятаййй то голям гювеч в тва парно било аз се чудя що ми мирише на пържени мушички . Голяма играчка ли е ревизията му някакви вариянти да се почисти без да се сваля има ли ?
    Без да се сваля не може да се почисти.
    понеже боклуците са влизали само от едната посока, логично е, че ако ги напънеш с вода от другата ще излязат лесно. Така и стана. Малко вероподобен препарат за 10-15 минути и радиатора лъсна.
    После с едни "гарги" го отворих откъм противоположната страна на тръбичките. Това е важно, защото иначе не може да се извадят серпантините.
    След първоначалния шок от гняста, която се намира вътре, се пристъпва към истинското чистене.
    Първо с шомпол с четчица, а после и с кварцов пясък и вода.
    Сглобяването по обратен ред, като изобщо не използвах силикон, защото уплътнението ми се видя достатъчно гъвкаво, но го отчитам като грешка. Това, че не е протекло си е чиста случайност. Препоръчвам силикон за прозорци.
    Това е во кратце!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Вече с свещички НЖК платиниум някви немски кабели за 70лв до няколко дни и селения 20к и можеби нова бензинова помпа намерих за 120 лв итали .Не чукат никакви клапани но маслото ще се хвърля днес имаше и лек оглед от колегата Пиннинфарина
      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
      155 2.0 16v 150hp Super
      146 1.9 jtd fl

      Comment


      • Тес ппатиниум НЖКато по спомен май бяха по дълги от колкото трябва за наще .
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • Разбрах вече защо имам високи обороти при палене откачих стъпковото моторче и заспаха оборотите като е студена но после като загрее е по добре с него и на контакт бучи явно е за смяна и БОБИ от този регулатотор евап сензора ми гаснеше скоро и снимки аиде поздрави симпатяги
          Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
          155 2.0 16v 150hp Super
          146 1.9 jtd fl

          Comment


          • ами то това му е работата на стъпковото моторче. като запалиш трябва да качи към 1500-2000, след известно време да ги свали до 1000, да се задържат там и по някое време като вдигне температура, да паднат до работните 850-900. също като пуснеш консуматор или товар на двигателя то се стреми да ги запази.
            точка

            Comment


            • Да ама при мен минаваха 2500 об и бавно ги сваля за студен мотор не мисля че е добре и под 990 об не падат гори като ламята спаска намрих тука за 40лв едно ще видя дали ще го взема
              Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
              155 2.0 16v 150hp Super
              146 1.9 jtd fl

              Comment


              • едва ли ще е от него. по-скоро да са разбъзикани дроселите или датчика за температура на двигателя да дава грешна информация или нещо друго. ти нали си с двигател и електроника от 145.
                точка

                Comment


                • Колата ще се продава и 164 и 33 . 164 цена първо цялата за 750лв ако няма желаещи до 2 седмици на части . А 33 за 1500лв с мн мн части в момента е на 950км има единствено да и се направи реглаж на предницата кола вече само за каране утре пускам обява
                  Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                  155 2.0 16v 150hp Super
                  146 1.9 jtd fl

                  Comment


                  • пламба що продаваш 33 -та,толкова труд и пари и сега на пазара.
                    alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                    alfa 33 1.7 IE 92гд.
                    alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                    lancia delta 1.9td 99гд.

                    Comment


                    • Опа фоги да се похваля с новата сси придобивка 33 1.7 8в колата има страхотно купе но мотора си замина. Засега ще си подменям някои неща но няма да ходи за желязо с сигорност благодарности на криссссс нещо немога да ги кача с тази 7ца крис помагаи
                      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                      155 2.0 16v 150hp Super
                      146 1.9 jtd fl

                      Comment


                      • ето снимките
                        Attached Files
                        Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                        155 2.0 16v 150hp Super
                        146 1.9 jtd fl

                        Comment


                        • и ощеее
                          Attached Files
                          Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                          155 2.0 16v 150hp Super
                          146 1.9 jtd fl

                          Comment


                          • Пацо да ти е честита,май и ти ще ги правиш компот
                            alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                            alfa 33 1.7 IE 92гд.
                            alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                            lancia delta 1.9td 99гд.

                            Comment


                            • Ха Честито!
                              Който кара 33-ка, винаги има поне по две
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • някои и повече честито пацо
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X